Дипломдық жұмыстар жоспарлары - 8 Ноября 2009 - Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Суббота, 10.12.2016
Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Меню
Пәндер
Әдебиет [2]
Банк ісі [7]
Басқа тақырыптағы дипломдар [8]
Биология [2]
Бухгалтерлік іс [3]
Дін [3]
Ет, сүт, шарап өнімдері [2]
Жер кадастрі [2]
Журналистика [2]
Информатика, техника [6]
Кеден [2]
Қаржы [4]
Құқық [6]
Маркетинг [3]
Математика [2]
Медицина [2]
Мемлекеттік басқару [1]
Менеджмент [3]
Мұнай-газ [11]
Мұрағат ісі [2]
Өнертану [2]
Педагогика [4]
Полиграфия [2]
Психология [4]
Салық [6]
Саясаттану [4]
Сертификаттау, стандарттау [2]
Социология [2]
Статистика [2]
Тарих [3]
Тау-кен ісі [4]
Технология [2]
Туризм [3]
Тілтану [3]
Физика [2]
Философия [2]
Химия [3]
Іс жүргізу [2]
Экология [3]
Экономика [7]
Главная » 2009 » Ноябрь » 8 » Дипломдық жұмыстар жоспарлары
16:15
Дипломдық жұмыстар жоспарлары
Скачать

 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

 

Кіріспе

I-бөлім. Менеджмент туралы жалпы түсінік

1.1. Менеджменттің  мәні

1.2. Менеджменттің қызметінің түрлері

1.3. Менеджмент қызметі мен тәсілдері

1.4. Менеджмент құрылымы мен принциптері

 

II-бөлім. Менеджмент басқару жүйесінің қызмет түрі  ретінде

2.1. Менеджменттің мәні

2.2. Менеджменттің әр түрлілігі

2.3. Менеджерлік қызмет пен оның тиімділігін жіктеу

2.4. Аттестациялық көрсеткіштер және орташа менеджерді бағалау

2.5. Менеджменттің стратегиясы мен тактикасы

2.6. Менеджменттің стратегиялық бағыты

 

III-бөлім. Менеджменттің негізгі бағыттары мен Қазақстандағы менеджмент

3.1. Менеджмент іс - әрекетінің бағыты

3.2. Қазақстандағы менеджменттің методологиялық негіздері

 

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

КІРІСПЕ.......................................................................................................................3                                                                                                                   

 

1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ                                                                                       

 

Сапа туралы түсінік, ауыл шаруашылық өнім сапасын  арттырудың маңызы мен мәні..................................................................................................5                                                                                              

1.2. Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің сапасын көтерудің маңызы........................................................................................................................11                                                                                                                        

1.3 Қазақстан Республикасындағы  өнім сапасын басқару..................................20                                 

 

2 «ҚАНТ» АҚ-НЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМНІҢ САПАСЫ

 

2.1 Кәсіпорынның жалпы технико-экономикалық сипаттамасы.......................23                        

2.2 Кәсіпорында өнім сапасы көрсеткіштерін бағалау ерекшеліктері..............33                                                               

2.3 Өнім сапасының экономикалық тиімділікке әсері..........................................39                                        

 

3 ӨНІМНІҢ САПАСЫН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ          

 

3.1 Өнім өндіру технологиясын жетілдіру.............................................................44                                                               

3.2 Шетелдік озық өнім өндіру тәжірибесін және сапа жүйесін ендіру...........50           

3.3  Кәсіпорынның инновациялық қызметін жетілдіру........................................56                                       

 

ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................................62

 

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.................................................................66                                                                 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

 

 КІРІСПЕ

 

1. НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ                                  МӘСЕЛЕЛЕРІ 

1.1. Нарық жағдайында өндірілетін өнім сапасының ұғымы, мағынасы 

1.2. Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің сапасын көтерудің маңызы 

1.3. Өндірілетін өнім сапасына әсер ететін факторлар, олардың жіктелуі 

 

2.  АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨНІМДЕРІН ӨҢДЕУШІ ӨНДІРІСТІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ АХУАЛЫ МЕН САПА КӨРСЕТКІШТЕРІН  ТАЛДАУ 

2.1. «Қызыл Жар» өндірістік кооперативінің экономикалық жағдайын  талдау

2.2. Кәсіпорында өндірілетін өнімнің сапасын бағалау 

2.3.  Өндірілген өнімнің бәсекелік көрсеткіштерін талдау 

 

3.  ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ 

3.1. Өнімнің сапасын көтерудің ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктері  

3.2. Өнімнің сапасын көтеруде кәсіпорындардың өзара  байланыстарын  жетілдіру жолдары 

3.3.  Өнімнің сапасын көтеруде инновация, маркетинг жүйелерін жетілдіру                         жолдары 

 

ҚОРЫТЫНДЫ  

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 

ҚОСЫМШАЛАР 

 

 

Жоспар - www.topreferat.comы:

 

Кіріспе

І. Өндірістік кәсіпорында персоналды басқарудың теориялық негіздері.

1. 1. Персоналды басқару жүйесінің мәні, негізгі бағыттары, әдістері және персоналды Жоспар - www.topreferat.comлауды ұйымдастырудың негізгі аспектілері.

1. 2. Өндірістік кәсіпорында персоналды басқару қызметі жұмысын және оның нәтижелілігін бағалау жолдары және әдістері.

1. 3. Кәсіпорында адам ресурстарын дамыту немесе оқытуды ұйымдастыру және тренингтерді өткізу принциптері.

1. 4. Өндірістік кәсіпорында персоналды басқару ролі.

 

ІІ. «Жайықмұнайгаз» МГӨБ-дағы кадрларды басқаруды бағалау және талдау.

2. 1. «Жайықмұнайгаз» МГӨБ қызметіне жалпы сипаттама.

2. 2. «Жайықмұнайгаз» МГӨБ-дағы кадрларды басқару қызметіндегі басқару механизмі.

2. 3. «Жайықмұнайгаз» МГӨБ-дағы кадрларды басқаруды талдау.

 

ІІІ. «Жайықмұнайгаз» МГӨБ кадрларды басқаруды ұйымдастырудың жетілдіру жолдары.

3. 1. Кадрларды жетілдіру жолдары.

3. 2. Кадрларды арттыру бағыттары.

Қорытынды

Әдебиеттер тізімі

Тіркемелер

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

КІРІСПЕ 3 

І – Бөлім. Персоналды басқарудың мәні 6 

1.1. Персоналды басқарудың құрылымы, жүйесі, әдістері. Қызмет категориялары 6 

1.2. Кадрлық менеджмент: мәні, қызметі 21 

1.3. Персоналды жинақтау мен іріктеу 25 

ІІ – бөлім. "Наурыз банк Қазақстан” ашық акционерлік қоғамының персоналды басқару ерекшеліктері. 32 

2.1. Банкінің қысқаша тарихы 32 

2.2 ААҚ "Наурыз Банк Қазақстан” персоналмен жұмыс қызметін атқарушы менеджердің қызмет ерекшеліктері. 35 

2.3. Маңғыстау облыстық ААҚ "Наурыз Банк Қазақстан” филиалының персоналын талдау 39 

2.4 Еңбек ақы  - Наурыз банктің персоналын ынталандырудың басты құралы 44 

ІІІ-Бөлім. Ұйым қызметкерлерінің біліктілігін арттыру 49 

3.1. Қызметкерлерді кәсіби даярлау және мансабын Жоспар - www.topreferat.comлау 49 

ҚОРЫТЫНДЫ 71 

Қолданылған әдебиеттер 72 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кіріспе 3 

І Персонал - ұйымның маңызды стратегиялық дамушы ресурсы 6 

1.1 Ұйымның персоналын басқарудың сапалы құрамын жақсарту Жоспар - www.topreferat.com 6 

1.2 Персоналды басқару жүйесінің принцип тері мен әдістері 17 

1.3 Ұйымдағы персонал жұмысын басқаруды Жоспар - www.topreferat.comлау 23 

2 Тарау «Туркуаз» - топ компаниясындағы персоналдарды басқару жүйесіне талдау 38 

2.1 «Туркуаз топ» компаниясының құрылуы және 38 

2.2 "Туркуаз топ” компаниясының персоналдармен жұмыс істеудегі міндеттері мен қызметтері 44 

3 Ұйымдағы персоналды басқару жүйесін жетілдіру жолдары 60 

3.1 Филиалдың адам ресурстары басқармасының персоналды басқару саясатын жетілдіру шаралары 60 

3.2 Республикадығы персоналды басқару жүйесін жетілдірудегі іс шаралар 72 

Қорытынды 79 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 81 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кіріспе 2 

1. СМЖ дамуы және атқаратын қызметі мен нәтижесі 3 

2. ЖШС туралы жалпы мағлұмат 6 

2.1. Жалпы ережелер 6 

2.2. Жауапкершілігі 12 

2.3. Қаржылық-шаруашылық қызмет 12 

2.4. Қайта құру және тарату талаптары 13 

3. СМЖ енгізілген бағдарламасы 15 

3.1. Сапа көрсеткіштері 17 

4. Компьютердің жұмсақ бөлшек жүйесі 19 

4.1. Компьютерлердің даму беталысы және ерекшеліктері 20 

4.2. Интернеттің негізгі ұғымдары 22 

4.3. Байланыс құралдары және атқаратын негізгі қызметтері 24 

4.4. Қызметкерлерге (қызмет көрсетуші персоналдарға) қойылатын талаптар 27 

5. Қызметті сертификаттау 29 

6. Мемлекеттік қадағалау 31 

6.1. Техникалық ресімдеу 33 

7. Бизнес Жоспар - www.topreferat.com 38 

7.1. Бизнес Жоспар - www.topreferat.comдың мақсаты 38 

7.2. Жобаның сипаттамасы 39 

7.3. Қаржыландыру 40 

7.4. Қызметтер 40 

7.5. Даму Жоспар - www.topreferat.comы 41 

7.6. Жалпы шығындар 41 

7.1.1. Қосымша құрал-жабдықтың жалпы шығыны 44 

7.7. Жылдық пайдалану шығындарын анықтау 44 

7.8. Кірістер 47 

7.9. Алынған нәтижелерді сараптау, қорытынды 48 

8. Еңбек қорғау 49 

8.1 Өндірістік санитария 49 

8.2 Микроклимат 49 

8.3 Бөлмелердегі және жұмыс орындары үшін жарықтандыру талаптары 49 

8.4. Электромагниттік өрістер 52 

8.5 Өрт қауіпсіздігіне нормалар 53 

8.6. Электр қауіпсіздік техникасы 53 

8.7 Шу және діріл үшін талаптар 54 

8.8 Халықаралық байланыс орталығы 55 

Қолданылған әдебиеттер 64 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кіріспе 1 

1. ӨНЕРКӘСІПТЕР     МЕН   ОЛАРДЫҢ ӨНДІРЕТІН  ӨНІМДЕРІ ТУРАЛЫ  ЖАЛПЫ  ЕРЕЖЕ. 3 

1.1.  «САФ»  Әйнекті    компаниясы   Акционерлік  қоғамы  «САФ»  әйнекті  компаниясы 3 

1. 2.  Зауыт  сипаттамасы. 4 

1.3 Шыны ыдыстың  қолданылуы 5  

1. 4.  Шыны  ыдыстың   бөлінуі. 5 

1.5. Шынының  маркасы  және   физикалық – химиялық  қасиеттері. 6 

1.6. Әйнек ыдысттарға негізгі талаптар. 7 

1.7 Шыны ыдыстарды маркировкалау 14 

1.9 Шыныларға құйылған өнімдрді көлікпен жіберу және сақтау жолдары 15 

1.10 Шыны   ыдыстарға   құйылғанөнімдерді пайдалану 16 

1.11 Ресурс жинақтауға қойылатын талаптар 16 

1.12 Шикізаттың материалдық сипаттамалары 17 

2. Шыны ыдыстар өндіру технологиясы 19 

2.1. Шикізат материалдарды жинақтау. 19 

2.2  Шикізаттың   матиралдары  өңдеу 19 

2.3 Шихта дайындау 22 

2.4 Әйнек қайнату 25 

2.5. Әйнектараның қалыптасуы. 27 

2.6.Әйнектараның отжигі 29 

2.7. Қорғаушы-нығыздаушы қаптама енгізу. 30 

2.8. Сұрыптау 31 

2.9. Дайын өнімнің сапасын бақылау 31 

2.10. Әйнек тараны қаптау, транспорттау, сақтау және қоймаға қою. 33 

3.  ШЫНЫ  ЫДЫС  ӨНДІРІСІНДЕГІ  СТАТИСТИКАЛЫҚ 37 

САПАНЫ  ТАЛДАУ 37 

3.1   Сапаны  бақылаудың   статистикалық  әдісі 37 

3.2   Ақаулы   өнім  үлесінің   бақылаулық   картасы 38 

3.3    Исикава  диаграммасы 42 

3.4    Бұйым    ақауының    диаграммасы 44 

3.5   Парето    диаграммасы 46 

4 Сәйкес емес өнімнің басқару үрдісін өндіру 50 

4.1 Сәйкес емес өнімнің басқару үрдісі 50 

4.2 Шикізат материалдарын кірістік бақылау 55 

4.3 Шихта сапасын бақылау 57 

4.4  Пісіру үрдісіндегі шыны массасының сапасын бақылау 59 

4.5 Әйнек бұйымын формалағаннан кейін сапалық бақылау 60 

4.6. Шыны бұйымның күйдіру пешінен кейінгі сапасын бақылау 61 

4.7 Шынылық қораптың сапа көрсеткішінің бақылау әдістері 67 

4.8 Шыны әдісті бақылау әдістері 69 

4.9 Орау,салу және сақтау сапасын бақылау 73 

5. ЕҢБЕК ҚОРҒАУ 74 

5.1 Еңбек қорғау жөніндегі шаралар 74 

5.2 Техника қауіпсіздігі туралы іс шаралар 76 

5.3 Табиғи желдету есебі 79 

5.4 Табиғи жарықтандыру есебі 81 

5.5 Өртке қарсы іс шаралар 83 

6. ЭКОНОМИКА 85 

6.1 Сапамен қамтамасыз ету және басқару жүйесін пайдаланудың үнемділік есебі 85 

ҚОРЫТЫНДЫ 92 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 93 

Қосымша А 95 

 

 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

КІРІСПЕ……………………………………………………………………………3

1 ДАҒДАРЫСТЫ БАСҚАРУ:МАҚСАТЫ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАРЫ……………………………………………………….……...7

1.1Дағдарысты басқару түсінігі…………………………………………………7

1.2 Банкрот зерттеуіне қаржылық анализ…………………………………...12

 

2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДЕГІ ТӘУЕКЕЛДІЛІКТІ ДАҒДАРЫСТЫ БАСҚАРУ………...26

2.1 Банктердің жалпы мінездемесі…………………………………………….26

2.2 Банктағы тәуекелділік менеджменті бөлімінің орны мен қызметі…...39

2.3 Қазақстан банктеріндегі корпоративті басқару…………………………49

 

3 КӘСІПОРЫНДЫ ДАҒДАРЫС ЖАҒДАЙДАН ШЫҒАРУ ӘДІСІ.......................................................................................................................56

3.1 Екінші деңгейлі банктерге тәуекелділіліті басқару жүйесін еңгізу кезеңдері…………………………………………………………………………..56

3.2 Тәуекелділікті басқару  жүйесін енгізу бойынша жетістіктер мен кемшіліктер……………………………………………………………………….58

3.3 Тәуелділік менеджментінің жаңарту перспективалары………………..60

3.4 Нарықтық экономикасы дамыған елдердегі дағдарысты басқару ерекшелігі…………………………………………………………………………62

 

ҚОРЫТЫНДЫ…………………………………………………..……………….74

 

ҚОЛДАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ………………………………………...78

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

 

Кіріспе…………………………………………………………………….……….. 3

 

1   ҰЙЫМДАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ МЕТОДИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

 

1.1  Ұйым  менеджментінің  қалыптасуы  мен  дамуының  негізгі алғышарттары…………………………………………………………………….. 5

Ұйымның  мәні  мен  құрылымына  көзқарастар  эволюциясы………… 14

Ұйымдарды  басқарудың  қазiргi  көзқарасы (шетел тәжірибесi)….….. 26

 

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЖАҒЫ ҰЙЫМДАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ

2.1  Қазақстан  экономиканың  даму  этаптары…………………..…………….. 32

2.2  Қазақстан  Республикасындағы  ұйымдардың  қалыптасуы  мен  дамуының  құқықтық  негіздері……………..……………………………………………….. 35

2.3  Қазақстан  Республикасындағы  ұйымдардың  даму  перспективалары  мен  мәселелері…………………………………………….………………………….. 42

 

"АЛСИ”  ФИРМАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ

3.1  "Алси” фирмасының  қызметінің  қысқаша  сипаттамасы………………. 53

3.2  "Алси” фирмасының  басқару  қызметін  ұйымдастыру……….………… 57

3.3  "Алси” фирмасының  маркетингтік  қызметін  талдау…………………… 64

 

Қорытынды……………………………………………………………………….73

 

Пайдаланылған   әдебиеттер  тізімі…………………………………………….75

 

 

 

КІРІСПЕ

 

 

 

 

Соңғы 20 жылда ұйымдық мәдениетпен қызығатындар саны өсуде. Бұл ұйым жұмысының эффективті және сәтті болуының себебі мәдениеттің әсер етуімен байланысты. 80-ші жылдардың басында өткізілген зерттеулерге көңіл аударатын болсақ, гүлденген компаниялардың ұйымдық мәдениеті жоғары деңгейде. Бұл ұйым рухын дамытуды, бағыттауды, алдын ала ойластырылған шаралар нәтижелерін қалыптастыруға байланысты.

Басқарушылар мен кеңес берушілер жиі корпоротивтік ұйым, корпоротивтік рух, корпоротивтік құндылық жүйесінің қалыптастырылуымен диагностикасы туралы сөз қозғайды.

Ұйымдық мәдениетті оқу – ұйымдық психологиядағы жаңа бағыт, дәстүрлі ұйымның әлеуметтік-психологиялық климат зерттеулерінің орнына берілген теория негізінде ұйымдық ғылымның негізгі мектептерінен радикальді ерекшеленетін алғышарттар жатыр.

Осы мәселе бойынша байсалды теоретикалық жұмыс ретінде ұйымдық психология облысындағы әйгілі американ маманы Э.Шейннің «Ұйымдық мәдениет және лидерлік» кітабын айтуға болады.

Сондай мә

 

Категория: Менеджмент | Просмотров: 4659 | Добавил: kazref
Поиск
Жарнама
  • Қазақша рефераттар
  • Курстық жұмыстар
  • Дипломдық жұмыстар
  • Copyright MyCorp © 2016
    Конструктор сайтов - uCoz