Дипломдық жұмыстар жоспарлары - 8 Ноября 2009 - Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Суббота, 10.12.2016
Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Меню
Пәндер
Әдебиет [2]
Банк ісі [7]
Басқа тақырыптағы дипломдар [8]
Биология [2]
Бухгалтерлік іс [3]
Дін [3]
Ет, сүт, шарап өнімдері [2]
Жер кадастрі [2]
Журналистика [2]
Информатика, техника [6]
Кеден [2]
Қаржы [4]
Құқық [6]
Маркетинг [3]
Математика [2]
Медицина [2]
Мемлекеттік басқару [1]
Менеджмент [3]
Мұнай-газ [11]
Мұрағат ісі [2]
Өнертану [2]
Педагогика [4]
Полиграфия [2]
Психология [4]
Салық [6]
Саясаттану [4]
Сертификаттау, стандарттау [2]
Социология [2]
Статистика [2]
Тарих [3]
Тау-кен ісі [4]
Технология [2]
Туризм [3]
Тілтану [3]
Физика [2]
Философия [2]
Химия [3]
Іс жүргізу [2]
Экология [3]
Экономика [7]
Главная » 2009 » Ноябрь » 8 » Дипломдық жұмыстар жоспарлары
16:41
Дипломдық жұмыстар жоспарлары
Скачать

 

 

 

 

 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

Кіріспе 3 

I тарау. Бастауыш мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданудың теориялық негіздері. 6 

1.1 Қазіргі педагогика  ғылымындағы "технология” ұғымының тарихына қысқаша шолу. 6 

1.2 Қазіргі бастауыш мектептің оқыту  барысында қолданылатын технологиялардың түрлері 17 

II тарау. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды пайдалану жолдары 27 

2.1. Қазақ тілі сабақтарында пайдаланылатын жаңа технологияларға сипаттама 27 

2.2. Жаңа технологияларды пайдалану тәжірибесі (озат  мұғалімдер тәжірибесі) 36 

Қорытынды 49 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 50 

 

 

 

 

 

 

 

БАСТАУЫШ СЫНЫПТА О?ЫТУДЫ? ЖА?А ТЕХНОЛОГИЯСЫ

БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯСЫ

User

OFFICE

3

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM:

Кіріспе.................................................................................................4

І тарау. Бастауыш сыныпта оқытудың ақпараттық технологиясы

1.1.   Ақпарат түсінігін енгізу мен дамыту......................................6

1.2. Оқу ақпаратын ақпараттық технология жағдайында меңгеру......................................................................................9

ІІ тарау. Оқу-тәрбие үрдісіне жаңа технологияны енгізудің маңыздылығы

2.1. Дамыта оқыту технологиясының жеке тұлғаның дамуына әсері...................................................................................................14

2.2. Бастауыш сыныптардағы оқу үрдісінде оқушылардың қызығушылығын арттырудың тиімді жолдары............................19

ІІІ тарау. Жаңа технологиялық сабақтардағы халықтық педагогиканың маңызы...................................................................32

Қорытынды.......................................................................................42

Пайдаланылған әдебиеттер.............................................................44

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM:

 

Кіріспе............................................................................................4

І тарау. Бастауыш сыныпта алғаш сөз таптары жайлы   түсінік берудің әдіс-тәсілдері.

 

1.1. Зат есімді оқыту............................................................. ......6

1.2. Сын есімді оқыту............................................................... ...7

1.3. Сан есімді оқыту.............................................................. .....9

1.4. Етістікті оқыту......................................................... .........10

 

ІІ тарау. Бастауыш сыныпта грамматикалық күрделі материалдарды оқыту.

 

2.1. Жаңа материалды түсіндірудің әдіс-тәсілдері...............13

2.2. Оқушылардың тілін дамыту...............................................22

2.3. 3-сыныпта зат есімді оқыту.............................................24

2.4.3-сыныпта сын есімді оқыту...............................................29

2.5. 3-сыныпта есімдікті оқыту...............................................31

2.6. 3-сыныпта етістікті оқыту..............................................33

2.7. Шылауды оқыту...................................................................38

 

Қорытынды.................................................................................46

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................47

 

Білімнің жаңа Жоспар - www.topreferat.com негізінде ана тілі пәнінің оқыту ерекшеліктері

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

 

КІРІСПЕ 3 

1-ТАРАУ.  Бастауыш білім Жоспар - www.topreferat.comн анықтау және оны жетілдірудің педагогикалық негіздері 5 

1.1 Білімнің жаңа Жоспар - www.topreferat.com туралы түсінік 5 

1.2 Бастауыш  сынып білімінің Жоспар - www.topreferat.comн арттыру  жолдары 13 

2-ТАРАУ. 3-сыныптың еңбекке баулу сабақтарында жаңа білім Жоспар - www.topreferat.comн негізінде оқытудың ерекшелігі 20 

2.1 Еңбекке баулу пәні бойынша жасалынған мемлекеттік стандарт пен 3-сыныптың бағдарламасына шолу жасау 20 

2.2. Мектептегі  оқытудың  бағдарына сәйкес еңбекке  үйрету пәнінің қызметті  деңгейі  анықталып отырады. 33 

Қорытынды. 53 

Пайдаланған әдебиеттер тізімі. 54 

 

 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com.

 

Кіріспе  

 

1 -тарау. Оқыту процесінде дидактикалық ойындарды

қолданудың маңызы

 

1.1Дидактикалық ойын туралы түсінік және оның атқаратын   функциясы

 

1.2Дидактикалық ойындардың түрлері мен топтары

 

2 -тарау. Дидактикалық ойындарды қолданудың тиімді жолдары

 

2.1. Сабақта дидактикалық ойындарды қолдану әдістері.

 

2.2. Озат мұғалімдердің іс –тәжірибелерінен мысалдар

 

Қорытынды

 

Пайдаланған әдебиеттер тізімі 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кiрiспе  3

1 Адамгершiлiк мӘдениетi ұғымының ғылыми – теориялық негіздері

7

1.1 Адамгершілік ұғымының теориялық сипаты  7

1.2 Адамгершiлiк мәдениетi мәселесiнiң педагогикалық – психологиялық әдебиеттерде зерттелуі

9

1.3 Дүниетану пәнінде адамгершiлiк мәдениетiн қалыптастырудың тиiмдi әдiс – тәсiлдер мен жолдары

22

2 Дүниетану ПӘНІ сабақтарында 2 - сынып оқушыларының адамгершілік мӘдениеттерін қалыптастыру

 

29

2.1 2- сыныптағы дүниетану пәні бағдарламасы мен оқулығына талдау 29

2.2 Дүниетану сабақтарында 2-сынып оқушыларының адамгершілік мәдениетін қалыптастыру бағытындағы озат мұғалiмдер іс-тәжiрибесiнен

 

38

2.3 Дүниетану сабақтарында 2-сынып оқушыларының адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған эксперимент жұмысының Жоспар - www.topreferat.com мен нәтижесі

 

46

Қорытынды 58

Әдебиеттер тiзiмi 61

Тiркеме – А 67

Тiркеме - Ә 72

Тiркеме - Б 73

Жоспар - www.topreferat.com

 

 

Кіріспе             4

І. Оқушылардың үлгерімін тексеруде тестік форманы  қолдану    6

1.1. Тарихи анықтама           6

1.2. Тест дегеніміз не           7

1.3. Тест, үлгерімді бақылау формасы ретінде       8

1.4. Тестік бақылауға кіріспе          17

1.5. Тестік тапсырма Жоспар - www.topreferat.comн іріктеу принциптері      18

1.6. Тестердің түрлері және функциялары       20

ІІ. Тестік редакторды құру          32

2.1. Есептің қойылымы          32

2.3. Функционалдық және логикалық құрылымы      33

2.4. Жұмысты іске асыру алгоритмі        35

2.4.1. Тест файлы           35

2.4.2. Қосымшаның формасы         36

2.4.3. Иллюстрация шығару           39

2.4.4. Тест файлын жүктеу         41

2.5. Техникалық құралдарды құру жиынтығының принципі    43

III. Қорытынды           45

IV. Қолданылған әдебиеттер тізімі        46

V. Қосымша           47

 

 

Жоспар - www.topreferat.com.

 

 

Кіріспе

1 Тәрбие және ислами тәрбиеге жалпы көзқарас.

 

1.1   Тәрбие және оның даму тарихы..................................................

1.2   Құран және оның тәрбиелік мәні................................................

1.3   Ислам тәрбиесінде Мухаммед пайғамбардың орны...............

 

2 Исламдағы бала тәрбиесінің маңыздылығы.

 

2.1 Исламдағы бала тәрбиесінде жанұяның рөлі.............................................

2.2 Исламда бала тәрбиесінің негізгі принциптерімен әдіс-тәсілдері.....

2.3 Бала тәрбиесі туралы ислам ғалымдарының тұжырымдамалары.......

 

Қорытынды...............................................................................................

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі............................................................

 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

 

Кіріспе.

І тарау. Қазақ тілі пәнінде деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың ғылыми негіздері............................................................................5

 

1.1 Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, зерттелуі және өзіндік  ерекшеліктері...........................................................................................................5

 

1.2  Қазақ тілі пәнінде деңгейлеп саралап  оқыту технологиясын  қолданудың педагогика- психологиялық негіздері.................................................................14

 

1.3  Қазақ тілі пәнінде деңгейлеп саралап  оқыту технологиясын  қолданудың  тәрбиелік мәні........................................................................................................20

 

ІІ тарау.

 Қазақ тілі пәнінде  деңгейлеп  саралап оқыту  технологиясын  қолданудың әдістемесі .......................................................................................23

 

2.1 Мектеп оқулықтарындағы  деңгейлеп саралап оқыту технологиясының  алатын орны...........................................................................................................23

 

2.2 Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының негізі деңгейлік тапсырмалардың  принциптері, талаптары, өзіндік ерекшеліктері..................29

 

2.3  Сөз таптарын оқытуда деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолдану үлгілері....................................................................................................................44

 

Қорытынды..........................................................................................................59

 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................60

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

КІРІСПЕ

СТУДЕНТГЕРГЕ ШЕШЕНДІК ӨНЕРДІ ҮЙРЕТУ

ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ

Шешендік өнердің тарихына шолу     10

Шешендік    өнерді    үйрету    әдістемесінің    шешендік

тану және лингвистикалық негіздері

2 ШЕШЕНДІКТАНУДЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ

 2.1     Шешендік   өнерді   үйрету        әдістемесінің дидактикалық негіздері

 

    

2.2Бастауыш     оқыту     педагогикасы     мен     әдістемесі

факультеті    студенттеріне    шешендік    өнерді   үйрету

әдістемесі      87

Ғылыми-педагогикалық  экспериментті ұйымдастыру

және оның нәтижелері

 

Анықгаушы тәжірибені үйымдастыру

Оқыту бағдарламасын тәжірибеден өткізу барысы және

оның нәтижелері    128

ҚОРЫТЫНДЫ    152

ПАЙДАЛАНЬІЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ    154

Құлықтық тәрбие және еңбекке баулу

Жоспар - www.topreferat.com

Кіріспе 3 

I-тарау. Бастауыш мектепке өлкетану материалдарын оқушылардың құлықтық тәрбиенің құралы ретінде пайдаланудың маңызы 6 

1.1. Педагогика тарихында құлықтық тәрбиенің қалыптасуы және дамуы 6 

1.2. Бастауыш мектепте  оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыруда өлкетану материалын пайдаланудың жолдары. 15 

ІІ – тарау. 4-сыныптың  еңбекке баулу сабақтарында өлкетану     материалдарын, оқушылардың құлықтық тәрбиесінің құралы ретінде пайдалану. 21 

2.1. Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік   жалпыға міндетті  стандарты, 4-сыныптың жаңа еңбекке баулу бағдарламасы мен оқулығына шолу жасау 21 

2.2. 4-сыныптың еңбекке баулу сабақтарында өлкетану материалдарын оқушылардың құлықтық тәрбиесінің құралы ретінде пайдалану 28 

Қорытынды 41 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 42 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кіріспе__________________________________________________________3

І тарау. Отбасы мен сынып жетекшісінің балаларды тәрбиелеудегі бірлескен жұмысының теориялық негіздері _________________________6

1.1. Отбасының бала тәрбиесінде алатын орны _________________________6

1.2. Сынып жетекшісінің ата-аналармен атқаратын жұмыстарының міндеттері мен Жоспар - www.topreferat.com ___________________________________________14

 

ІІ тарау.  Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастық жолдары _______________________________________22

2.1. Сынып жетекшісінің ата-аналармен жүргізетін жұмысының формалары мен әдістері______________________________________________________22

2.2. Сынып жетекшісінің ата-аналармен бала тәрбиесіндегі бірлескен тәжірибе жұмысы ________________________________________________ 36

 

Қорытынды_____________________________________________________50

Пайдаланған әдебиеттер тізімі ____________________________________52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Педагогика | Просмотров: 6321 | Добавил: kazref
Поиск
Жарнама
  • Қазақша рефераттар
  • Курстық жұмыстар
  • Дипломдық жұмыстар
  • Copyright MyCorp © 2016
    Конструктор сайтов - uCoz