Дипломдық жұмыстар жоспарлары - 8 Ноября 2009 - Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Суббота, 10.12.2016
Қазақша дипломдық жұмыстар сайты!
Меню
Пәндер
Әдебиет [2]
Банк ісі [7]
Басқа тақырыптағы дипломдар [8]
Биология [2]
Бухгалтерлік іс [3]
Дін [3]
Ет, сүт, шарап өнімдері [2]
Жер кадастрі [2]
Журналистика [2]
Информатика, техника [6]
Кеден [2]
Қаржы [4]
Құқық [6]
Маркетинг [3]
Математика [2]
Медицина [2]
Мемлекеттік басқару [1]
Менеджмент [3]
Мұнай-газ [11]
Мұрағат ісі [2]
Өнертану [2]
Педагогика [4]
Полиграфия [2]
Психология [4]
Салық [6]
Саясаттану [4]
Сертификаттау, стандарттау [2]
Социология [2]
Статистика [2]
Тарих [3]
Тау-кен ісі [4]
Технология [2]
Туризм [3]
Тілтану [3]
Физика [2]
Философия [2]
Химия [3]
Іс жүргізу [2]
Экология [3]
Экономика [7]
Главная » 2009 » Ноябрь » 8 » Дипломдық жұмыстар жоспарлары
16:41
Дипломдық жұмыстар жоспарлары
Скачать

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

Кіріспе 4 

I-тарау. Бастауыш мектеп оқу жұмысындағы көрнекілік принципінің талаптарын жүзеге асырудың дидактикалық негіздері 7 

1.1. Педагогика тарихында оқыту принципінің зерттелуі жайлы 7 

1.2. Бастауыш мектептің оқыту процесінде көрнекілік принципін тиімді қолданудың шарттары 17 

II-тарау. 2-сыныпта математика сабақтарында оқытудың көрнекілік принциптерін жүзеге асыру жолдарының тәжірибесі 27 

2.1. Математиканы оқытудағы көрнекілік түрлері 27 

2.2. 2-сыныпта математика сабақтарында оқытудың көрнекілік принципін жүзеге асыру жолдарының тәжірибесі 34 

Қорытынды 44 

Әдебиеттер тізімі 45 

 

 

 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

 

Кіріспе 4 

I-тарау. Бастауыш сатыда оқушыларды эстетикалық тәрбиелеудің теориялық негіздері 7 

I.1.Педагогика ғылымында "эстетикалық тәрбие” ұғымының анықталуы 7 

I.2. Бастауыш сынып оқушыларының сұлулық сезімдерін тәрбиелеу жолдары 14 

II-тарау. 2-сыныпта "Ана тілін” оқыту барысында оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру жолдары 25 

II.1.Бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық тәрбиесін қалыптастыруда көркем шығармалардың алатын орны 25 

II.2. 2-сыныпта ана тілі сабақтарында оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру тәжірибесі 40 

Қорытынды 49 

Әдебиеттер тізімі 50 

 

 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

Кіріспе                                                                                                                       3

 

1 І тарау Танымдық іс-әрекетті дамыту мәселесінің  теориялық аспектілері

 9

1.1 Танымдық іс-әрекеттің  мәні, маңыздылығы, Жоспар - www.topreferat.com

 

9

1.2  3-4 жастағы баланың танымдық іс- әрекетін дамыту ерекшеліктері

 

 18

1.3 Ойын - танымдық іс-әрекет дамуының негізі 22

 

 

 І тарау бойынша тұжырым 32

2 ІІ тарау. 3-4 жастағы балалардың таным әрекетін психология-педагогикалық дамыту шарттарын тәжірибелік-эксперименталдық тексеру

3 -4- жастағы балалардың танымдық іс-әрекетті дамытудың  құрылымдық-мазмұндық моделі

 33

2.1 3-4 жастағы балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту әдістемесі

 

 

 

44

2.2 3-4 жас аралығындағы балалардың танымдық іс-әрекетін дамытатын ойындар. Тәжiрибелiк-эксперименттiк жұмыстар нәтижелері 55

 

 

 ІІ тарау бойынша тұжырым

 

 Қорытынды 56

 Пайдаланылған әдебиеттер

 57

 Қосымшалар

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com

 

          

Кіріспе 3 

Көрнекілік әдістерінің даму тарихы және атқаратын функциясы 15 

Бейнелеу өнері бағдарламасы мен оқу-әдістемелік құралдарына талдау жасау. 31 

 Көрнекілікті пайдалану әдіс – тәсілдері 44 

Қорытынды. 56 

Әдебиеттер тізімі. 58 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ж о с п а р ы

 

Кіріспе.......................................................................................3

Эффектілі оқыту стратегиялары

1.1 Тіл үйрену және әдістеме ғылымына экскурс..........................................5

1.2 Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері.............................................8

1.3 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі........................15

1.4 Мультимедиа-инновациялық технологиялар - тілдерге оқытудың тиімді жолдары....................................................................................................30

1.5 Аудиокітаптар ағылшын тілін үйрену құралы ретінде.........................37

 

 

Көптілділікке оқытудың әдістемелік міндеттерін шешу жолдары...........40

 

2.1 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемелік принциптері..........................................................................................................40

2.2 Ағылшын тілін оқытудың осы замандық әдістемесіне сипаттама....50

2.3 Ағылшын тілін оқытудағы әдістемелердің өмірдегі қолданысы.......54

 

Қорытынды..........................................................................................................60

Қосымша (суреттер)............................................................................................64

 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................68

 

 

 

КІРІСПЕ

 

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ

ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

 

 Өзіндік жұмыс ұғымының мағынасын ашу

 Алгебра сабағында ұйымдастырылатын өзіндік жұмыстың 

түрлері

 

    ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК  ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ

ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ

 

2.1   Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға байланысты

тәжірибелік- педагогикалық жұмыстың қойылуы

Тәжірибелік-педагогикалық жұмыстың барысы және

нәтижелерін өңдеу

 

ҚОРЫТЫНДЫ

 

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

 

 

 

2-сынып Ана тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының гуманистік көзқарасты қалыптастыру

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

 

 

КІРІСПЕ 3 

1-Тарау. БАСТАУШЫ СЫНЫП ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ГУМАНИСТІК КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗІ 7 

1.1 Педагогика тарихында гуманистік көзқарастың зерттелуі мен қалыптасуы 7 

1.2. Бастауыш сынып оқушыларының гуманистік көзқарасын қалыптастырудың мүмкіндіктері 30 

2-тарау. 2-СЫНЫП АНА ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ГУМАНИСТІК КӨЗҚАРАСТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ 37 

2.1 Мемлекеттік құжаттарды зерттеу тақырыбы тұрғысынан талдау 37 

2.2. Озат мұғалімдер тәжірибесі 54 

ҚОРЫТЫНДЫ 63 

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 65 

 

 

 

Жоспар - www.topreferat.com:

І-бөлім. Кіріспе 3 

Кітап оқушылар конференциясы 6 

"М.Әуезов - драматург” атты әдеби кешті өткізудің жолдары. 28 

Мұқағалиді аңсау 38 

ІІ – бөлім. Сыныптан тыс оқу-сабақтары 40 

Мұқағали жырлаған табиғат 42 

Мұқағали поэзиясындағы соғыс тақырыбы мен қазақ әйелінің бейнесі. 48 

Илия Бахтия және қазақ ақындары 56 

Жүрегімнің түбіне терең бойла 59 

Абай туралы музыкалық композициялық кеш. 59 

І-көрініс 59 

Қорытынды 83 

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 86 

 

 

 

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

КІРІСПЕ.........................................................................................................3-6

1 ӘРТҮРЛІ ЖАС ШАМАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Әртүрлі жас шамасындағы балалардың қарым-қатынас ерекшеліктерінің  педагогикалық - психологиялық мәселелері.............................................................................................7-15

Бастауыш мектеп кезеңіндегі балалар қарым-қатынасының психологиялық ерекшеліктері..........................................................165-245

Өзара әрекеттестіктегі тұлғалық қатынастар.................................254-4139

ТАРАУ ТҰЖЫРЫМЫ...................................................................402-424

ӘРТҮРЛІ ЖАС ШАМАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ

Әртүрлі жас шамасындағы балалардың даралық, тұлғалық қасиеттерін зерттеу............................................................................435-4850

Балалардың  топтағы  қарым-қатынастарын  бағалаудың  талдамасы...........................................................................................4851-579

Уақытша ұжымда психологиялық ахуалды қалыптатырудың жолдары..............................................................................................6058-646

2-ТАРАУ ТҰЖЫРЫМЫ..........................................................................675-679

ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................68-70-72

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ....................................…...73-75...........

ҚОСЫМШАЛАР......................................................................................76-98..........

 

Жоспар - www.topreferat.com

 

 

 

 

 

Кiрiспе .........................................................................................................3

 

I-тарау  Бастауыш мектеп оқушыларының адамгершiлiк тәрбиесi жөнiндегi теориялық негiздерi    

 

1.1.  Адамгершiлiк тәрбиесiнiң мәнi ..................................................6

 

1.2.   Бастауыш  мектеп  оқушыларын  адамгершiлiкке тәрбиелеудегi педагогикалық-психологиялық ерекшелiктерi ....................26-34     

 

II-тарау  Адамгершiлiк тәрбиесiнiң оқушыларды

қалыптастырудың жолдары мен әдiс-тәсiлдерi 

 

2.1. Бастауыш мектепте адамгершілік тәрбие берудегі әдіс-тәсілдеріне сипаттама .............................................................

 

2.2.  Сабақтар мен тәрбие шараларындағы

адамгершiлiк тәрбиесi ........................................................40-55       

 

2.3.  Тәжiрибелiк, эксперименттiк жұмыстар ..............................56-57

 

Қорытынды .............................................................................58-60

 

                            

 

 

Әдебиеттер тiзiмi ....................................................................68-69

 

Қосымшалар                        

 

 

 

ЖОСПАР - WWW.TOPREFERAT.COM

Кіріспе 3 

І-тарау. Бастауыш  мектептің  оқыту  процесін  халықтық  ойындарды  пайдаланудың  педагогикалық  негізі. 8 

1.1.  Педагогика  тарихында  халықтық  ойындарың  зерттелу  жайы. 8 

1.2.  Бастауыш  сыныптың  оқыту  процесінде   халықтық    ойындарды   қолданудың   шарттары   мен  мүмкіндіктері 22 

Қорытынды 39 

Пайдаланылған  әдебиеттер  тізімі 40 

 

 

 

 

 

Категория: Педагогика | Просмотров: 2859 | Добавил: kazref
Поиск
Жарнама
  • Қазақша рефераттар
  • Курстық жұмыстар
  • Дипломдық жұмыстар
  • Copyright MyCorp © 2016
    Конструктор сайтов - uCoz